äntligen fredag!

2008-08-22  14:55:36  Allmänt  Kommentarer (0)
Efter en jobbig dag i skolan är jag äntligen hemma i bro.
Idag gick vi runt i stan och letade efter restauranger, skiiiiitjobbigt var det att gå hela den gatan som vi fick, skriva upp alla restauranger vi såg och sen tillbaka till skolan för att redovisa.. Aja, nu är det över iallafall.

Nu sitter jag vid jonas dator och lyssnar på musik :) han kommer inte hem förän vid 3.. Så fort vi har gjort iordning oss ska vi åka till haninge för att fira min moster som fyller 18 år idag !! Grattis Mysan <33 Där kommer jag få träffa lite släkt som jag inte träffat på väldigt länge, det ska bli kul :)

Sen ska jag och jonas åka hem till hans pappa och sova över där.

Hörs imorgon förhoppningsvis. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0