Happy xD

2008-08-26  22:02:37  Allmänt  Kommentarer (0)

Idag planerade vi i skolan hur vårat café och klassrum skulle se ut. Några åkte till IKEA och handlade, resten kollade på Råttatouille. Höll på att somna när vi såg filmen :P

Efter skolan åkte jag hem till pappa, käkade och gjorde inte så mycket mer. Vid halv 7 bestämde jag och Nina oss för att åka till haninge centrum för att kolla om en jacka fanns där som jag ville ha. Vi skyndade oss eftersom att det stängde kl 19.00. Vi hann dit innan dom stängde och jackan fanns där, sista i min storlek :O TUR, jag köpte den :) <33 I LIKE !! Sen åkte vi till Willys och storhandlade. Var hemma till ca 8.. Är skittrött nu, ska väl se på tv och sen somna till den som vanligt :P Imorgon är det skola igen, börjar 9 :) naaajs !

Saknar min älskling :) <3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0