Behöver sömn..

2008-08-21  15:04:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Kom hem från skolan för en timme sen, är skittrött, funderar på att gå och lägga mig ett tag innan Jonas kommer hem.

Dagen började med en samling i klassrummet, sen skulle alla HR 2orna mötas i matsalen för att visa lärarna att vi hade rätt utrustning inför den nya terminen o.s.v. Sen gick vi upp till klassrummet och blev indelade i typ fyra grupper. Vi skulle rita en karta över stockholms innerstad.. och min grupp som var sååå otroligt bra på just den delen ;) not ! Imorgon ska vi till stan i de grupperna som vi var i, märka ut restauranger m.m på en karta som vi ska bära med oss.. intressant.

Efter att vi visat upp vår ihopskrynklade karta var det dags för lunch :)
En timme senare gick HR klasserna till Tanto och där lekte vi !! jippi..
Nä men det var faktiskt rätt så kul, vi hälsade på nya elever och gjorde olika små lekar:
När vi var klara där så började det ösregna, då fick vi sluta.

Jag och Fanny tog sällskap på tåget, där hade vi en liten pratstund xD trevligt, hehe!
Nu sitter jag hemma i bro och tråkar.. ska sova en stund tror jag, iallafall tills min älskling kommer hem :) <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0