17.45

2008-12-02  17:50:36  Allmänt  Kommentarer (1)
Jahopp, då har man sovit i tre timmar nu. Det var ju inte så bra, för då kommer jag ha svårt för att somna ikväll. Vaknade för en kvart sen, när Jonas kom hem. Han såg jätteglad ut och sa: vet du vad jag hittade på bussen? en lott, värd 100 kr, den låg på sätet bredvid mig. Ooookej tänkte jag, haha han var jätteglad för det verkligen, sötnos. Så nu har vi precis skrapat hela lotten och inte en enda liten krona vann vi, haha.

Jag är jättehungrig! Och gissa vad det blir till middag!? Jo, PIZZA! Fy fan va gott. Tog den som jag alltid tar, en Bussola såklart. RÄKOR <3 hihi.

Innan jag somnade så såg jag det nya Gossip Girl avsnittet, äntligen. Förra veckan kom det ju inte så jag fick vänta ännu längre, men idag kom det :) Lika bra som alltid. Nä nu ska jag ta och läsa lite bloggar och underhålla mig med något kul tills pizzan kommer :)

Kommentarer
Skrivet av: Mysan

Svar: Det är jätteskönt att vet att jag har dig Jenna, tack så mycket!

Vi borde ses snart, jättesnart! :)<33

DATUM: 2008-12-02 KLOCKSLAG: 21:13:45
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0