26 december

2008-12-26  11:27:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon!

Jag vaknade för inte så länge sen. Jag började med att leta upp mina kläder som jag hade tänkt att jag skulle ha på mig idag, eftersom att vi skulle åka till min mormor och äta julbord och träffa släkten. Men sen ringde mamma och sa att det var inställt. Min styvpappa hade blivit sjuk under natten så det var ingen idé att chansa på att åka dit, ifall att han skulle smitta någon. Så mormor sa att vi skulle ta det en annan dag då alla kommer, det är ju mycket roligare. Så idag vet jag inte vad jag ska göra, jag följer antagligen med Jonas och hans mamma till Jonas gammelmormor. Har aldrig träffat henne så det ska bli intressant. Nu tänkte jag hoppa in i duschen, ha en bra dag allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0