Bilder

2008-12-26  02:33:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Innan jag sätter på filmen så tänkte jag bara visa lite julklappar som jag fick idag :) (Klicka på bilderna för att förstora dom)

Första bilden: Allt jag fick idag. Det var från Jonas, hans mamma och hans pappas familj.
Andra bilden: Fick smink av Jonas mamma. Det såg ut som en bok på utsidan, när man öppnade den så var det en spegel i och en lista på vad för smink det fanns i :) Jättegullig var den.
Tredje bilden: Jag och Jonas fick en gemensam julklapp av hans mamma. Det var två armband, en till tjejen och en till killen. Jättesött var det :) <3 Ska ta en bättre bild på dom gemensamt en annan dag tänkte jag ;)

NU ska jag se filmen! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0