Frets on Fire ;)

2008-12-16  21:25:47  Allmänt  Kommentarer (1)
Nähä, inget Gossip girl blev det idag :( Fick höra att det inte kommer sändas förän typ 5:e januari igen, suck.. Jag som hade sett fram emot att se det idag, aja. När jag kom hem från skolan så började Jonas med att dammsuga hela lägenheten, jag tvättade golvet, sen diskade jag, plockade undan lite och sen var vi typ klara.

Idag har jag bara städat, kollat på Family Guy och skaffat mig ett nytt spel till datorn ;) För er som gillar Guitar Hero, detta är ett perfekt spel för er. Jag som aldrig har spelat GH förut är ju nybörjade på detta spel men det är kul iallafall. Det heter Frets on Fire. Om man inte har en gitarr hemma så går det utmärkt med tangentbordet. Men eftersom att jag har en bärbar dator så gick det inte så bra, men som tur var hade Jonas ett extra tangentbord, så det har jag nu kopplat in och börjat spela ;)

Ha en bra kväll allihopa! Nu ska jag spela massor xD Skriver imorgon! ♥

Kommentarer
Skrivet av: n' en skön lirare

Haha dedär spelade jag för typ ett år sen XD moha :D kul att du hittat de iaf!

DATUM: 2008-12-18 KLOCKSLAG: 20:19:14
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0