Hemma

2008-12-26  20:45:49  Allmänt  Kommentarer (2)
Så, nu var denhär dagen nästan slut. Idag har jag varit och träffat Jonas gammelmormor som sagt, men jag skulle aldrig ha gissat på att hon var 80 efter att jag har träffat henne nu ;) Jag skulle ha gissat på 60 eller något, haha. Hon var jättetrevlig och pigg. Vi fikade en massa, hon hade gjort iordning minst 10 olika bullar/kakor/bakelser osv. Sen satt vi och pratade bara, men både jag och Jonas somnade i soffan, haha. Sen blev vi väckta av Jonas mamma när det var dags för middag, julmiddag. Vi orkade inte mycket kan jag säga :P Men vi fick i oss en bit glass efterråt tillochmed xD Efter en stund så åkte vi hem. Vi var där i ca 5 timmar. Jag somnade i bilen påväg hem, sov heeela resan, det var ju en timmes bilresa så ;) Jätteskönt var det.

Nu är vi hemma och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Men en sak är säker, jag kommer nog gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, så trött som jag och Jonas har varit idag så skulle inte det vara några problem för oss. Aja, men nu ska jag väl försöka hitta på något att göra, ha en bra fredagskväll! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Minaya

Haha,, ja det är ju super trevligt. gillar att strosa runt och snacka lite med pratsjuka som jag. :-D



Allt bra här med mig.. Känner mig mätt och belåten efter denna jul och alla mat och godis.. man gör det varje år fast man lovat sig själv att inte äta så mkt igen, haha.. Sjv? Har du ätit mycket gott eller har du klarat dig?



Kram

DATUM: 2008-12-26 KLOCKSLAG: 21:21:56
URL: http://minaya.blogg.se/
Skrivet av: patricia

KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG! :)



hadet super!

DATUM: 2008-12-27 KLOCKSLAG: 09:49:16
URL: http://piablogg.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0