Jag har blivit utmanad!

2008-12-18  23:09:00  Allmänt  Kommentarer (1)
Jag har blivit utmanad av Natalie att svara på dessa frågor.

Här kommer en lista!
(En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och medela dom i respektive blogg!)

Vem ( med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
- Angela
Vem är din käraste pojkvän?
- Min käraste pojkvän är Jonas :) <3
Vem litar du mest på ?
- Mamma & Pappa
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
- Mamma
Vem är dig likast till sättet?
- Jag vet inte
Vem skulle du vilja ta med utomlands ?
- Någon jag tycker väldigt mycket om :)
Vem var du med senast ?
- Jonas
Vem saknar du mest ?
- Min hund, Victor <3
Vem älskar dig mest av dina vänner?
- Den frågan går inte att svara på!

Vad ( rangårdna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1. Pengar
2. Systemkamera
3. Sommar
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1. Kall vinter
2. -
3. -
Vad betyder mest för dig?
1. Min familj
2. Vännerna
3. Pojkvännen
Vad får dig på bättre humör?
1. Vännerna
2. Musik
3. Komplimanger
Vad får dig på sämre humör?
1. Otacksamma människor
2. Falska människor
3. Egoistiska människor
Vad saknar du?
1. Gamla tider
2. Resan till USA
3. -
Vad är dina nyårslöften?
1. Sluta bita på naglarna (igen)
2. Äta mindre onyttigt
3. Mer tid till familjen
Hur vill du att din framtid ska se ut?
- Jag vill gå klart skolan, skaffa jobb, flytta ihop med pojkvännen (i en egen lägenhet), tjäna pengar och må bra. Sen får vi se.
Hur vill du leva ditt liv?
- Lycklig, sunt och friskt!
Hur delar du med dig av dina känslor?
- Det beror på vad det handlar om och vem det är jag pratar med.
Hur mår du?
- Skitbra!

Nu utmanar jag:
1. Angelica
2. Fanny
3. Mysan
4. Ellinor
5. Moa
6. Sandra
7. Jennie

Kommentarer
Skrivet av: Mysan

Oj då! Ja, nu har jag något att göra iallfall :)

DATUM: 2008-12-18 KLOCKSLAG: 23:20:44
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0