Julafton!

2008-12-24  00:11:17  Allmänt  Kommentarer (1)
GOD JUL på er allihopa! Äntligen julafton.

Idag blev det ett sent inlägg. Men jag har inte haft tid till att blogga idag faktiskt. Började ju först med att möta Jenny inne i stan. Hon köpte lite julklappar och jag fixade min sista, till Jonas. Sen åt vi på McDonalds ;) Efter det så letade vi efter en julklapp till Jennys pojkvän, helt hopplöst, vi hittade ingenting asså. Men efter att hon fått tips av sin pappa så visste vi vad hon skulle köpa, sen åkte vi därifrån. Jag åkte tillbaka till Jonas pappa, hämtade min packning och alla julklappar, åkte till Trångsund och lämnade en julklapp till en person, sen hämtade pappa mig i trångsund centrum!

När jag kom hem till pappa så gick jag runt och fotade lite (som vanligt), julgranen och en massa annat. Jag hoppas att jag kan lägga in lite bilder på allt så fort jag har fått bilderna till min dator och så. Men det löser sig. Efter allt fotande så bakade vi julgodis. Jag försökte ännu en gång med att göra knäck, men denhär gången lyckades jag verkligen, haha. Det blev jättegott, ska förhoppningsvis göra mer imorgon bitti. När vi var klara med allt godis så lagade vi mat. Jag gjorde en liten gryta och det blev jättegott :) Efter maten så satte vi oss hela familjen på nedervåningen och spelade bingo, haha. Sen spelade jag och Nicole yatsy, hihi.

Har nyss hjälpt pappa att slå in de sista julklapparna, men nu ska jag slå in ännu mer, till Nina. Sen måste jag gå och lägga mig faktiskt. Ska upp och äta gröt kl halv 10 xD hihi. Nicole ska övernatta inne hos mig inatt, hahah! Aja, nu måste jag gå. Hoppas att ni får en bra julafton! Jag skriver mer när jag har tid, PUSS PÅ ER! ♥

Kommentarer
Skrivet av: Ida

God Jul Jenna! <3

DATUM: 2008-12-24 KLOCKSLAG: 13:43:50
URL: http://idooh.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0