Klassfesten

2008-12-13  19:03:48  Allmänt  Kommentarer (0)

ojojoj, vad kan man säga om gårdagen? det var galet kul helt enkelt !!

Jo, jag fixade mig först hos Angela, sen tog vi bussen till Becca. När vi kom dit så var det ett jävla drag redan ;) Vi gick runt och hälsade på alla, det var verkligen jättekul att träffa alla igen. Vi tog fram dricka, sen satte vi oss ner och pratade lite. Under kvällen så tog jag sammanlagt 126 bilder, haha. Om ni vill se lite bilder så gå gärna in på facebook och kolla, där har jag lagt upp en del, orkar tyvärr inte slänga in någon här. Kanske lägger upp några få bilder på bilddagboken sen också. Men iallafall, efter några timmar där så mådde inte jag bra längre, jag spydde som en gris asså. Första gången jag spyr när jag dricker, haha. Är tacksam över att tjejerna hjälpte mig då och fanns där för mig, det behövde jag 
:) <3

Min syster kom dit efter ett tag och hjälpte mig hem till mamma. När vi var hemma så satt vi och pratade lite med dom, sen somnade jag. Vaknade ca kl 12, var såklart jättetörstig så mamma hämtade ett glas vatten till mig, hehe.

Kan ju också passa på att säga att idag har det inte varit en bra dag alls. Det är inte så att jag är bakis utan hade lite problem hemma bara, men det går över. Det är därför jag inte har uppdaterat förän nu. Kom hem till Jonas för ca en timme sen. Så fort jag kom hem så laddade jag över bilderna från gårdagen, skickade några till Anna, berättade för Jonas om gårdagen och sen har jag bara legat i sängen och vilat lite. Nu tänkte jag äta middag faktiskt, har inte ätit nåt idag.

Imorgon ska jag kanske hem till min pappa en stund, men det är inte 100% säkert än. Aja, ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0