Natt

2008-12-26  02:26:21  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjenare!

Denhär kvällen har varit underbar. Den har spenderats med min älskling, det har bara varit han och jag. Vi öppnade ju först varandras julklappar och vi blev nöjda båda två, sen kollade vi på en film som gick på tvn, sen har vi bara legat och pratat i sängen och myst lite (A) Helt underbart har det varit. Kom på att det var exakt ett år sen (på julafton) jag fick en egen nyckel hem till honom, tiden går så fort alltså, hehe :)

Imorgon ska jag hem till mormor och träffa släkten och äta julmiddag, igen. Hoppas att jag är pigg då iallafall, klockan är just nu 02.24 och jag är inte trött än. Men men, jag får väl försöka sova några timmar inatt iallafall. Nu tänkte jag äta lussebullar, dricka coca cola och se på Sex and the city filmen. När jag och Nicole såg den häromdagen så såg vi ju bara halva så nu tänkte jag se andra halvan :) Skriver mer imorgon, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0