Nyårsafton!

2008-12-31  12:09:21  Allmänt  Kommentarer (1)
Hejsan bloggen!

Idag vaknade jag runt 9 när Jonas gick upp, men jag somnade om och vaknade igen vid 11. Då gick jag upp och duschade direkt och nu sitter jag i sängen och väntar på att mitt hår ska torka lite grann. Ska snart börja sminka mig och sen klä på mig. Ska inte ha något speciellt på mig idag faktiskt, tänkte ha de nya kläderna som jag köpte häromdagen. Jag har ingen aning om vi ska ta tåget hem till Jonas pappa eller om vi tar bilen, men jag hoppas att vi tar bilen :) Det är sååå mycket skönare än tåget, såklart, plus att jag inte har något att åka på
:/ Aja, nu måste jag börja sminka mig. Ha en underbar nyårsafton! ♥

Kommentarer
Skrivet av: carro

svar: tack sötnos :) hoppas du får ett bra nÿår :)



puss

DATUM: 2008-12-31 KLOCKSLAG: 13:48:29
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0