Onsdag!

2008-12-03  17:02:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha, vad har jag att säga om denhär dagen då..? Jo, DEN SÖG!

Dagen började med att jag kom upp i tid, åt lite frukost, fixade mig, sen tog jag tåget/bussen till skolan. Hämtade mina kockkläder, sen gick jag ner till restaurangen. Läraren hade försovit sig och skulle inte komma förän om en timme, men som tur var hade en annan lärare kommit dit för att hjälpa oss med att börja. Jag skalade potatis i typ en timme, tills den andra läraren kom, av honom fick jag ingen uppgift från första början, men sen fick jag lite att göra, lite smått sådär ;) Sen hade jag inget att göra så jag valde att gå till disken och plocka undan lite och så. Stog där längre än vad jag trodde så helt plötsligt så kom läraren springandes och skrek åt mig att jag inte skulle stå och gömma mig där, han behövde mig sa han. Så jag gick efter honom men då höll han på med annat, så jag hjälpte Alex istället med att steka fisk. Sen skulle jag fråga läraren hur han ville ha den, då började han skrika åt mig, att han inte ville ha mig där, att jag skulle gå tillbaka till disken och gömma mig :S Så jag gjorde det lätt för mig.. istället för att tjaffsa emot så gick jag in där och började diska, och det gjorde jag resten utav dagen. Det var det, vilken jävla dag asså. Han kan bara skita ner sig :P

Älsklingen kom och hämtade mig på stationen, orkade verkligen inte gå, har otroligt ont i mina ben och fötter. Så fort jag kom hem så gjorde jag iordning lite saft, var såå törstig. Så nu sitter vi här, pratar lite och lyssnar på musik. Men närsomhelst ska vi åka till stationen och hämta upp hans mamma, sen ska vi åka till Willys och handla. Så nu måste jag fixa lite här innan vi åker,

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0