Skolan

2008-12-08  09:44:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Försov mig imorse, så jag fick ta ett tåg senare så jag kom ca 15 minuter försent, tur att det inte var mer än så bara ;) Sitter i skolan nu iallafall, har Svenska B. Just nu har jag rast, och efter rasten ska vi ha mentorstid, sen ska jag redovisa uppgiften: Ondska. Jag vill verkligen inte, usch! Men det gäller bara att få det avklarat, sen är det ju lugnt. Efter det så ska vi antagligen fortsätta att läsa i våra böcker.

Slutar strax efter 11 idag, så jag tänker nog åka hem till pappa och hälsa på en stund, kanske julpynta mitt rum lite :) Senare ikväll eller nåt så kommer jag åka hem till Bro igen, så jag uppdaterar då. Har med mig kameran idag så vem vet, jag kanske fotar lite hos pappa ;) Isåfall så lägger jag upp bilderna ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0