Söndag

2008-12-07  15:40:41  Allmänt  Kommentarer (1)
Jag vaknade ca 11.20, då skulle reprisen från i fredags av Idol precis börja så jag låg och kollade på det (missade ju det eftersom att vi hade filmkväll). Somnade om efter att det var slut, sen vaknade jag igen 15.20. Det var ju inte meningen att jag skulle sova så länge :( Det kommer bli svårt att sova ikväll..

innan jag gör någonting annat nu så ska jag läsa lite (en bok som vi läser i skolan), sen måste jag skriva en text om Ondska. Så vi kanske hörs sen ♥

Föresten, 2a advent är det idag, tycker att tiden går otroligt fort nu.. snart julafton ;)

Kommentarer
Skrivet av: n' en skön lirare

Haha jag har de hemma :D de är jätte gott! :D

DATUM: 2008-12-07 KLOCKSLAG: 19:18:37
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0