Söndag

2008-12-21  13:01:20  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon!

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät. Ska snart gå upp, hoppa in i duschen, klä på mig och sminka mig. Sen ska jag och Jonas börja åka mot Barkarby och där ska vi köpa lite julklappar. Efter det så ska vi tillbaka till Bro, lämna julklapparna och så, sen tar vi tåget till hans pappa. Vi ska sova över där så jag tror inte att det blir någon uppdatering efter dethär inlägget, men skriver såklart imorgon
:)

På tisdag så ska jag och
Jenny åka in till stan och köpa de sista julklapparna, det ska bli kul :)

3 dagar kvar till julafton, det är helt sjukt hur snabbt det går nu asså. Jag längtar iallafall jättemycket. All den goda julmaten, kalle anka kl 3, familj och släkt, småsyskonens glada miner när de öppnar sina julklappar osv. Julafton är snart här och det känns verkligen
xD

Nä, nu ska jag ta och gå upp tror jag, sen måste jag väcka min trötta, söta, underbara pojkvän! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0