Torsdag

2008-12-11  16:32:13  Allmänt  Kommentarer (2)
Jag hade jättesvårt för att komma upp imorse, men när det var 15 minuter kvar tills jag skulle gå så kändes det som att det var en bra idé att börja gå upp. Jag tvättade håret snabbt och klädde på mig, sen gick jag till tåget.

När jag kom till skolan så bytte jag om till kockkläderna, sen var det dags för att göra lussebullar :) Dom blev jättegoda. Efter det så gjorde vi piroger men dom smakade jag inte på. Sen var det lunch, och sen var det bara att byta om och gå till bussen, för vi hade slutat vid det laget.

När jag kom hem så la jag mig i sängen och läste lite, sen somnade jag. Vaknade ca 2 timmar senare, min tanke var då att sätta på tv:n och kolla på That ´70s show, men så märkte jag att det inte hade börjat än.. så jag gick in på tv.nu och kollade om det var nåt fel, det visade sig att det var inställt pga handbollen som skulle visas till kl 6, jippi.

Nu tänkte jag läsa lite till, lika bra det så hinner jag läsa ut den tills på måndag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, läsa, se på family guy kanske, plugga lite och så. Imorgon är jag ledig! Fy fan va skönt
xD

Aja, ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Skrivet av: n' en skön lirare

Haha jodå de kommer de me :P

DATUM: 2008-12-11 KLOCKSLAG: 16:47:39
URL: http://fuckju.blogg.se/
Skrivet av: Idooh

tihi, visst är han söt ^^ kul att du hittade mig och min blogg :D

DATUM: 2008-12-12 KLOCKSLAG: 00:46:40
URL: http://idooh.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0