Torsdag

2008-12-18  14:42:29  Allmänt  Kommentarer (1)
Idag när jag kom till skolan så bytte jag om till kockkläderna, fixade mig och sen gick jag till "samlingsplatsen" utanför köket. Vi var 4 elever, helt sjukt asså. Eftersom att vi var så få så jobbade vi i metodköket, vi bakade lussebullar, igen. Men det var kul :) Sen kom det ytterligare en elev, hon fick baka pepparkakor.

När vi var klara så åt vi lunch, sen var det dags för provet i Livsmedel B. Då kom det två elever till, då var vi alltså 7 elever som gjorde provet. Det var inget vanligt prov, det var ett muntligt, nästan som en frågesport. Vi blev indelade i två grupper, 3 och 4, tjejerna mot killarna ;) Läraren ställde en fråga och om vi kunde svaret så skulle vi ropa ut ett namn (någon ur gruppens medlemmar). För varje rätt svar så fick gruppen en varsin godis, hahah. Det var kul faktiskt ;) Efter det så fick vi sluta, två timmar tidigare än planerat, fett skönt.

Jag satte mig på bålsta-tåget, jag somnade direkt. Vaknade upp ibland men somnade om jättefort, vaknade sedan upp i Jakan och undrade vart jag var, då tänkte jag att jag kunde sova lite till, sen vaknade jag upp igen, var tvungen att skynda mitt upp då helt plötsligt, för tåget var framme i bro :) Älsklingen stog på parkeringen med bilen och väntade på mig
<3

Innan jag gör någonting annat nu så ska jag bli klar med en uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Har en del kvar så.. Imorgon är det Julavslutning, skönt. Efter det så ska jag hem till pappa. Uppdaterar därifrån, så ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentarer
Skrivet av: n' en skön lirare

Du har blivit utmanad på min blogg. Kika in så fårdu se ;)

DATUM: 2008-12-18 KLOCKSLAG: 22:35:11
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0