Uppdatering

2008-12-15  20:40:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej igen!

Som jag skrev i förra inlägget så gick jag och la mig, sov lite längre än vad jag hade räknat med. Sov i ca 3 timmar, så vi tog aldrig dendär lilla turen med bilen som vi hade planerat. När jag vaknade så började jag klippa och fixa lite med en massa skolpapper. Tog sedan en paus från det och åt middag, samtidigt som jag och Jonas såg på Sagan om Ringen. Efter ett tag så pausade vi filmen så jag skulle bli klar med papprerna som jag höll på med tidigare. Nu är jag äntligen klar, har satt in alla skolpapper som låg i min hylla i en pärm, den är helt full nu. Hällre har jag det så än att jag inte hittar ett skit ;)

Nu ska jag nog spela Sims, sen fortsätta att se filmen med älsklingen :)
byebye ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0