1 november

2008-11-01  18:28:55  Allmänt  Kommentarer (1)

Idag har jag varit på två kyrkogårdar med familjen och tänt ljus. Först var vi i Täby för att kolla på Irmas grav, jättefin var den. Vi stog där ett tag, tills det blev väldigt jobbigt :( Efter det åkte vi till Vällingby för att kolla på min farbrors grav, väldigt jobbigt det med. Sen gick vi upp till mina kusiner, dom bor i närheten av kyrkogården. Där fick vi lite mat och sedan fika. Efter nån timme så åkte vi, pappa körde mig till stationen i älvsjö, men självklart hade jag missat tåget med 3 minuter, så där satt jag i en halvtimme och väntade in nästa tåg. Skitkallt har det varit nu på kvällen, fick typ ont i hela kroppen när jag gick från tåget. MÅSTE köpa en vinterjacka nu asså. 

Ikväll ska jag bara vara hemma, är lite deprimerad :/  Känner mig jättetaskig mot Moa som fyller år idag, blev bjuden dit, men först och främst så är det ju min och Jonas 15 månaders-dag, och för det andra så känner jag inte för att göra något just nu :( Inte ens för att umgås med pojkvännen.

Förlåt Moa ♥
Men hoppas att din födelsedag blir lyckad och att du har det roligt ikväll :)
Och Grattis på 17års-dagen!


Kommentarer
Skrivet av: Moa

Tack sötnos! De vart bara Fanny, David & hans kompis men de va chill. =D

DATUM: 2008-11-02 KLOCKSLAG: 22:52:11
URL: http://scissorstyle.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0