22.10

2008-11-23  22:15:55  Allmänt  Kommentarer (0)
Kom precis hem från pappa. Åkte därifrån kl 20.00. Men innan jag åkte till bro så åkte jag till mamma en snabbis och hälsade på och hämtade en jacka. Sen åkte jag mot bro.

Dagen hos pappa har iallafall varit jätterolig. Att umgås med hela familjen var trevligt, det var sååå länge sen. Vi åt middag, kollade på en film från en kryssning som vi gjorde i maj och pratade en massa, jättekul det med
:)

Nu vet jag iallafall att jag ska köpa mina vinterskor på tisdag efter skolan, typ haha, skönt. Slipper gå i gympaskor, inte lika skönt som att gå i fodrade vinterskor tycker jag. Iallafall nu när snön är här ;)

Nä, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, kolla bilddagboken och sen ska jag plugga. Får se om jag ska sitta uppe inatt, OM jag inte hinner klart med pluggandet innan jag måste sova så måste jag sitta uppe :( Men aja.. jag klarar av det men imorgon kommer det kännas av, vääldigt mycket, hehe. Aja, uppdaterar senare eller imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0