Fredag

2008-11-21  15:10:07  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen fredag, äntligen hemma från skolan.

Kom precis hem, sååå jävla skönt, är så trött. Idag hade vi Lennis som lärare i skolan, vi hade hjärt- och lungräddning, fick öva på en docka, det var otroligt kul, (ironisk). Mitt i lektionen så hade jag utvecklingssamtal, det gick ganska bra faktiskt. När jag kom tillbaka till klassrummet så fick vi en uppgift och sen fick vi sluta.

Idag ska jag bara vara hemma med älsklingen och ta det lugnt.

Jag orkade inte blogga igår, var så jävla trött. Hade ju inte sovit nånting. När jag kom hem från skolan så kollade jag och Jonas på Madagascar 2, men jag somnade. Sen väckte han mig och sa att jag hade missat hela filmen, då gick jag och la mig i sängen istället, somnade då vid 7 på kvällen och vaknade kl 10 imorse, haha.

Nu ska jag läsa en massa bloggar och sen messa älsklingen och fråga när han kommer hem :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0