Hemma hos älsklingen

2008-11-03  18:40:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha, då var man hemma hos Jonas igen då. Åkte som planerat till Farsta med syster, hon köpte en tröja på Cubus, (skrev gina i förra inlägget, trodde det var där den fanns, men icke), vi gick runt lite tills våran buss kom. När vi kom hem så åt vi tortellini ;) Sen skulle vi kolla på film, tv eller sjunga singstar men så blev det tydligen inte... Nicole ville att Danne skulle sova över hos oss, då ville inte jag stanna kvar där, så jag åkte till Jonas.

Men innan vi åt tortellini, guess what!? ;) Nicole färgade mitt hår. Finns tyvärr blonda slingor lite här och var, men det får jag ordna till senare.. bjuder på en liten bild här också 
;)

Så nu är man brunett igen
:)

Nu ska jag se på Family Guy. Ensam.. eftersom att Jonas ligger och sover just nu, han sov ju typ bara en timme inatt. Skriver mer imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0