Lördag

2008-11-01  11:41:45  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag gick upp vid 9 imorse bara för att jag skulle träffa familjen rätt så tidigt. Duschade och fixade mig, sen satt jag bara i sängen och kollade på tv, hoppades på att pappa skulle höra av sig. Efter nån timme så ringde han och sa att han hade försökt ringa typ 4 gånger, men det hade jag varken sett eller hört. Men aja, ska iallafall gå hemifrån om 20 minuter. Han hämtar upp mig i sumpan, sen får vi se vart vi åker först.

Eftersom att jag och Jonas har varit tillsammans i 15 månader idag så ska jag hem till bro sen igen och bara umgås med honom <3 Pappa och Nina åker till Thailand imorgon så jag får åka dit tidigt imorgon bitti och säga hej då och få lite information.

Uppdaterar sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0