Måndag

2008-11-24  13:26:59  Allmänt  Kommentarer (2)
Hejsan!

Idag har jag varit pigg och glad! NOT! Pigg har jag absolut inte varit men jag har varit ganska glad :) Jag och Josefine låg i soffan utanför klassrummet och läste en bok, jag somnade till lite, men Miski väckte mig genom att sparka på mig så jag flög upp, haha, det var lite kul faktiskt men fan va rädd jag blev. Sen somnade jag ett antal gånger på tåget påväg hem. Det var iallafall en seg skoldag idag, vi läste hela tiden, uscha!

Nu är jag iallafall hemma hos Jonas, men han kommer inte hem förän om typ 4 timmar :( Men men. Tills dess ska jag kolla på ett eller kanske två avsnitt av True Blood ;)
Sen när han kommer hem så ska vi förhoppningsvis sova.. eller kanske vänta nån timme eller så.

Vädret idag diggade jag absolut inte! Men det var lite mysigt när jag hem gick från tåget nyss, snöflingorna flög rakt ner på marken, ingen jävla storm som det var vid skolan. Bjuder på en fin liten vinterbild här, tog den hemma hos min pappa förra vintern :) ♥

Nu ska jag se på True Blood,  får se om jag uppdaterar senare. Ha det bäst!



Kommentarer
Skrivet av: Carolin

Vad handlar "True blood" om? ;)

DATUM: 2008-12-02 KLOCKSLAG: 11:48:10
Skrivet av: Jenna

vampyrer ;)

DATUM: 2008-12-02 KLOCKSLAG: 14:04:01
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0