SNÖ!

2008-11-16  13:18:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan alla glada!

Jag vaknade för inte så länge sen, satt ju uppe rätt så sent inatt, plus att jag och Jonas gick ut vid 2 och skulle byta däck på hans bil, gick inte så bra så vi gick in efter kanske en timme, haha.

När jag vaknade idag så satte jag mig upp och kollade ut genom fönstret. Jag blev helt paff! Det snöade (det snöar fortfarande)!! Väckte Jonas och sa det men han sa bara: Fan!,. Eftersom att han inte har vinterdäcken på än, hihi. Men jag blev iallafall glad 
:) MEN, kom ju på en sak en liten stund senare. Jag måste köpa en vinterjacka och vinterskor! Ska försöka göra det denhär veckan som kommer. Aja, det löser sig.

Idag ska jag hem till pappa, han kommer ju hem inatt från Thailand, så jag ska köpa hem lite mat och sånt, fixa lite där hemma osv. Så jag sover där inatt med min syster
:)

Missade faktiskt att blogga igår, vet inte varför. Men hade ändå inte så  mycket o skriva. Det enda jag gjorde var att se på två filmer, jag och Jonas bakade chokladbollar, var ute en stund, försökte byta däck. Sen gjorde vi inte så mycket mer... självklart såg jag ett par avsnitt av Family Guy ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen klä på mig och fixa mig lite så jag är klar att åka till Vidja sen. Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0