Söndag

2008-11-02  17:15:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag vaknade jag av att klockan ringde vid 10, gick upp och klädde på mig, sen satt jag bara och kollade på tv. Gick hemifrån 11.30, kom hem till pappa runt 13.00. Jag och pappa satte oss ner och åt pasta med sås, pratade lite, medans Nina packade som en galning och var stressad. Planen var egentligen att jag skulle sova hos pappa, men eftersom att jag och min syster inte skulle bli ensamma (som vi hade planerat) så åkte jag hem till Jonas sen igen.

Vid 14.00 åkte jag, pappa och Nina till farsta och hämtade upp min faster, sen åkte vi mot Arlanda. Där släppte vi av pappa och Nina, dom ska till Thailand i två veckor. Härligt. Taskigt bara att jag inte får följa med ;) Sen körde min faster mig till Barkarby, men självklart hade mitt tåg precis gått så jag fick sitta där och vänta i en halvtimme.

När jag kom hem till Jonas så blev han väldigt chockad, eftersom att han inte hade sett smset som jag hade skickat för typ 2 timmar sen då, vi åkte till centrum och handlade lite och nu sitter jag här vid datorn. Kollar mailen, bilddagboken, facebook m.m.
;) 

Ska bara ta det lugnt ikväll, se på lite Family Guy avsnitt, äta middag, imorgon är det skola.. jippi.. och efter skolan ska jag hem till pappa och sen sova där. Skriver mer imorgon, pussar!  ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0