Tisdag

2008-11-25  19:31:08  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse vaknade jag när klockan ringde, kl 06.00. Pigg som fan var jag. När jag kom till skolan så hade vi projekt och företagande med Lennis, det gick inte så bra. Kändes som att min grupp inte kom någon vart, även om vi kanske kom igång där på slutet av lektionen. Efter den lektionen slutade jag, kl 11.

Då åkte jag till min mamma, där var också min syster. Så vi tre satt och spelade Yatsy, skitkul hade vi :) Efter några timmar så hämtade pappa mig, vi åkte till Farsta centrum. Köpte äntligen vinterskor, svarta UGGs på dinsko. Dom kostade 299:-. Sen köpte jag extra sulor och sprej. Sulorna kostade 89:- och sprejen kostade 59:-, allt fanns på dinsko. Så allt som allt blev det 447:-. Min storlek i skorna fanns inte, dom var tydligen slut i hela stockholm, haha. Så jag tog en storlek större, men sen köpte jag ju extra sulor så dom sitter nu perfekt :) Efter det så köpte pappa med sig Thai mat till honom och Nina. Inte till mig eftersom att jag skulle till bro.

Han körde mig till farsta strand, där tog jag tåget. När jag kom till bro så hämtade Jonas mig på stationen. Vi hämtade hans mamma hemma hos honom, sen åkte vi till Willys för att handla en massa. Efter typ 50 minuter där så var vi äntligen klara. Vi åkte hem, packade ur bilen och nu sitter jag här vid datorn och tar det lugnt. Ikväll ska jag bara kolla på True Blood, eftersom att det nya avsnittet av Gossip Girl tydligen inte fanns ute på nätet än. (Jag som har längtat :( ) Mina avsnitt av True Blood är snart slut, sen får jag vänta till sommaren 2009 tills nästa säsong kommer. usch va långt.

Imorgon ska jag servera nere i restaurangen, men det kanske blir lite svårt om jag inte hittar mina serveringskläder. Hoppas att dom ligger i skolan, har ju fan letat överallt... Efter skolan imorn så ska jag och Jenny stå på Öppet hus i skolan. Så imorgon kommer jag hem sent. Får se om jag uppdaterar då eller inte.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0