Tisdag

2008-11-04  15:51:18  Allmänt  Kommentarer (0)
Eftersom att jag somnade vid 21.00 igår redan så vaknade jag direkt när klockan ringde imorse 05.30, pigg som fan, fixade iordning mig och kom till skolan i tid :) Hade projekt och företagande med Lennis, trist som vanligt, jag och Jenny ska göra ett projekt tillsammans, när det var ca 30 minuter kvar tills vi slutade så började vi fundera över projektet, hur allt ska vara osv, haha.

Efter skolan åkte jag hem till mamma, hälsade på och pratade lite.. var där i typ nån timme, sen åkte jag hem till Jonas. Nu sitter jag och väntar på att det nya Gossip Girl avsnittet ska bli klart, ska se det direkt
;)

Ska inte göra nånting idag, se på gossip girl, family guy och kanske någon film eller något. Imorgon ska jag till skolan som vanligt, men imorgon ska vi inte vara i restaurangen, både imorgon och på torsdag har vi APU-dagar i skolan, får väl se hur det blir med det, kul eller ej... hmm, NU är avsnittet klart!
;)

Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0