Torsdag

2008-11-13  17:59:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse vaknade jag av att Jonas frågade mig vad jag gjorde hemma. Jag kollade på klockan och den var tydligen 12.00.. jag hade försovit mig. Inte konstigt med tanke på att jag inte somnade förän ca 4. Jag gick upp, gjorde iordning mig och åt frukost. Sen körde Jonas mig till stationen.

På tåget satt jag och läste igenom två häften om kalv, slaktning, grönsaker m.m, skulle ju ha prov kl 14.30. När jag kom till skolan kl 14.00 så gjorde jag klart ett arbete som skulle lämnas in, sen var det dags för prov. Det gick iallafall hyfsat bra faktiskt :)

Efter skolan åkte jag till Farsta strand, där mötte jag min syster, sen tog vi bussen till Vidja. Har spelat Yatsy, käkat middag, lyssnar på musik och pratat lite. Vi spelar faktiskt Yatzy just nu ;) Slog precis Yatzy med 6:or på första slaget, haha. Ikväll ska vi kanske se en film eller nåt sånt.

Imorgon börjar jag 12.00, skiiitskönt :) Aja, nu ska jag vara lite social mot min syster! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0