Torsdag

2008-11-06  14:55:27  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Kom upp i tid imorse, men eftersom att jag sov typ bara 2 timmar inatt så var det inte det enklaste att gå upp. När jag kom till skolan så höll rektorn en liten föreläsning om hur arbetsgivare tänker när de anställer ny personal, ganska intressant faktiskt. Efter det fick vi veta vart vi ska praktisera i Januari, jag fick en plats i älvsjö/fruängen, själv.. Men.. efter skolan åkte jag med Therese till hennes praktikplats, fanns en plats där för mig med ;) Så jag ska ringa min första plats och säga att jag har en annan.


Var iallafall i stan med Therese och Natalie, kollade in våra praktikplatser och presenterade oss, mitt och Therese hotell som vi ska praktisera på, Nordic Sea Hotel, det var grymt fint :) Och personalen var jättetrevliga. Sen följde vi med Natalie till hennes hotell, Clarion Hotel. Efter det åkte vi hem.

Träffade Rasmus på tåget, i Kungsängen, vi snackade om ämnet Restaurang som vanligt, haha. När vi gick av i bro så mötte vi Joakim, stog där och pratade lite med dom.. sen gick jag hem till älsklingen :) Men han kommer inte hem förän om säkert 1 timme eller så. Nu ska jag läsa bloggar, kolla mailen, äta nudlar och bara ta det lugnt :)

Imorgon har jag sovmorgon, faaaan va skönt! ;)  ♥ 

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0