onsdag

2008-11-05  19:39:53  Allmänt  Kommentarer (0)

Just nu sitter jag och dricker årets första glas med Julmust, supergott är det. Kollar på lite Family Guy, tog bara en kort liten bloggpaus nu. Åt hemmagjord pizza idag, jättegott var det. Har kollat på lite jackor idag med Jonas, men hittade inte en enda som jag ville ha. Har inte så mycket o skriva om idag :/ Är inte på så bra humör faktiskt. Men har en sak som ni läsare kan gå in och kolla på om ni vill, varnar känsliga tittare.. jag är själv känslig, jag satt i pojkvännens knä när jag kollade på videon, jag började gråta, kunde inte kolla längre så jag gick därifrån. Man blir såå jävla ledsen och sur när man ser den.. :(

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Hur jag kom o tänka på videon.. det var när jag kollade på jackor, kände på pälsen på jackorna och sånt, när ni ser videon förstår nu varför jag kom o tänka på just den videon.

Nu ska jag se Family Guy och dricka lite julmust ;) ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0