dagen

2008-10-16  19:16:48  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse var jag och min grupp inne i storköket och gjorde köttfärslimpa, inte så jättekul. När vi slutade den lektionen så var jag tvungen att ta bussen till gullmarsplan direkt. Hann inte ens äta lunch :( Har bara ätit två mackor idag. Men nu ska jag och Jonas gå ut i köket och laga någonting snabbt ;)

Iallafall.. jag tog bussen till gullmars, där mötte jag upp Nina och Nicole. Nina körde oss till Södersjukhuset och där höll vi till i ca 5 timmar och 40 minuter. Väntan på att någon skulle ta emot oss gjorde oss galna, satt där i ca en timme. Nicole hade tappat bort legitimationen så vi fick sitta och vänta en timme till på att pappa skulle komma och intyga att Nicole var Nicole :P Haha, helt sjukt asså. Vi fick ett rum tillslut, sen fick vi sitta där inne och vänta i två timmar. Sen kom dom och hämtade Nicole och då satt jag ensam kvar i rummet i ca 40 minuter tills hon kom tillbaka. Sen satt vi där och väntade på pappa i drygt 50 minuter. Men jag är glad att Nicole mår bra nu iallafall :) Älskar dig syster <33

Är hemma hos Jonas nu, ska göra iordning lite mat. Är otroligt hungrig. Samtidigt som jag äter ska jag nog se på Förtrollad. Imorgon har jag sovmorgon till 12, fan va skönt!! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0