en bra dag :)

2008-10-27  20:15:18  Allmänt  Kommentarer (0)

Hej bloggen!

Idag har jag haft det jättebra :) Jag mötte min syster på tåget, vi åkte hem till mamma och hälsade på en stund, jättekul att träffa alla :) Sen gick vi till Grillen (hade ingen lust att gå till Oasen) och käkade pizza, jättegott. Efter det så bestämde vi oss för att gå upp till våran gamla gård och kolla lite bara, jättekonstigt kändes det, har ju massa minnen därifrån. Sen gick vi förbi våran gamla skola och sedan ner till centrum.

Sen åkte jag till Jonas pappa, kom inte ihåg deras portkod så jag fick gå runt och knacka på alla fönster. Tillslut kom Simon ut och öppnade dörren åt mig. Dom åt middag och sen åkte jag och Jonas hem.

Nu sitter jag hemma och ska nog sätta på en film eller kolla lite på Family Guy ;) Imorgon ska jag upp tidigt, har tid hos vårdcentralen 09.30. Måste åka hemifrån redan vid 8, kul... Efter vårdcentralen ska jag åka hem till min pappa. Ska sova där :) Jonas kommer dit lite senare också. Uppdaterar antagligen imorgon kväll eller nångång mitt på dagen.

Tänkte avsluta dethär inlägget med en kort betydelsefull liten mening... Jag älskar dig, Jonas :) ♥♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0