...

2008-10-03  12:59:02  Allmänt  Kommentarer (0)

Som ni kanske läste i förra inlägget så mår jag inte så bra just nu :/ men det kommer gå över.. jag vet det.

Sitter i skolan just nu, har arbetsmiljö och säkerhet. Gör som vanligt ingenting, sååå tråkigt. Pratar med Jonas på msn, har otroligt ont i magen bara för att vi pratar om det som hände igår... :( Skitjobbigt är det. Det kan inte vara så att det är jag som har fel, det är ju så att alla har egna tankar om allting, och jag har mina, det får Jonas ta och acceptera.

Aja, nu ska jag försöka avsluta konversationen med Jonas, angående gårdagen iallafall, orkar inte sitta och prata om det nu när jag är i skolan..

Efter skolan, ska jag hem till Jonas, vi ska städa ur hans bokhylla, och få in en ny. Det kommer ta rätt så lång tid. Men uppdaterar senare, puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0