...

2008-10-19  21:35:26  Allmänt  Kommentarer (0)
Äntligen hemma!

Jag åkte till farsta strand där jag mötte upp pappa, nina och nicole. Vi åkte till min faster och där mötte vi min kusin och hans tjej therese. Vi åt smörgåstårta, jättegott var det :) Sen kollade vi på massa bilder och hade det trevligt. Men efter ett tag så blev det långtråkigt för mig och nicole. Sen när vi skulle åka därifrån så körde min kusin mig till karlberg där jag tog tåget till bro. Nu är jag hos älsklingen, sitter i sängen och är jättetrött. Älsklingen har köpt mina favvo fiff som jag ska äta nu :) Och så ska jag dricka lite cola. Imorgon är det skola, usch då.. uppdaterar imorgon. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0