godmorgon

2008-10-22  09:25:58  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon bloggen!

Vaknade precis av att pappa ringde och ville prata lite, så nu kan jag inte somna om :/ Vaknade för några timmar sen också av att mitt öga var ihopklistrat :( Fan va ont det gjorde. Det rinner och kliar men jag försöker verkligen att inte klia på det. Imorn ska jag få ett recept av skolläkaren på en salva som jag ska hämta ut på apoteket, äntligen!

Ikväll ska jag alltså åka med Jonas till hans skola och sälja fika och träffa några av hans klasskompisar. Det kommer nog bli kul, eller kanske inte..? Vi får väl se..

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och kolla på tv ett tag. Sen ska jag nog gå upp och äta något, hoppa in i duschen och sen bara ta det lungt. Uppdaterar ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0