happy birthday!

2008-10-05  11:18:17  Allmänt  Kommentarer (0)
Godmorgon bloggen!

Jag och älsklingen vaknade för ca 45 minuter sen av att min klocka ringde. Jag hade planerat att åka hem till pappa och fixa lite på tomten, men när jag kollade ut och fick syn på vad det var för väder så ringde jag pappa direkt och frågade om jag kunde komma imorgon istället ;) det fick jag.

Nu ligger jag i sängen, under mitt varma och sköna täcke, förkyld och ont i halsen som fan :( Ligger och småkollar på tv:n samtidigt som jag kollar runt lite på internet.

Idag fyller ju Jenny 36 år (Jonas mamma). Hon har själv bakat sig egna tårta, en prinsesstårta ;) Jag måste ju gå och köpa typ blommor eller nåt, även om hon inte vill ha någonting xD

Idag har vi faktiskt inga planer än så länge, vi får väl se hur vi ska fira Jenny :) Tror inte att vi kommer göra något speciellt. Bara vara hemma, äta middag och tårta! Uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0