hemma

2008-10-21  12:44:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Ca halv 10 så kom det två tjejer från skatteverket som skulle ha en föreläsning för oss, ganska intressant faktiskt.

Kom precis hem, ligger i sängen nu, ska självklart se det nya avsnittet av Gossip Girl när det är klart ;) Jonas messade mig precis och sa att han ska vara i skolan imorgon kväll och sälja fika på öppet hus, han vill att jag ska följa med, haha. Men det kan jag väl göra :) Pratade med min lärare idag och han sa att jag skulle vara hemma imorgon pga ögoninflammationen, så pappa ringer och sjukanmäler mig iallafall.

Nä, nu ska jag kolla runt lite på internet, gossip girl är snart klart ;) Jippi!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0