skolan

2008-10-13  09:46:18  Allmänt  Kommentarer (0)

Igårkväll blev det ändring på planerna, igen ;) Vi kollade inte på Big Stan, vi kollade på Meet Dave istället, haha. Jonas ville se den och jag bangade inte på att se den en gång till. :)

Just nu sitter jag i skolan, har rast... Börjar närsomhelst, då ska jag antingen fortsätta med dagens uppgift eller så gör jag ett prov som jag missade förra måndagen. Men jag känner att jag inte kan det, vill plugga lite, ett annat alternativ är att få göra provet på onsdag eller torsdag. Jag tror att det blir bättre, då är jag redo.

Efter skolan så ska jag hem och käka, sen ska jag nog försöka sova någon timme. Uppdaterar senare ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0