städning

2008-10-04  00:27:31  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Är helt slut asså. Har städat Jonas rum sen ca 15.30, blev klar precis och klockan är 00.30, haha! Vi rensade hans bokhylla, slängde ut den, monterade upp en ny, ställde tillbaka allt. Mina kläder som jag hade i påsar ligger nu i lådor i bokhyllan. Skitskönt asså! :D Plus att jag fick en liten hylla för mig själv och mina andra småsaker (A) Det tråkiga är att min rygg inte mår så bra efter denhär dagen :P Men men, den blir nog bättre sen när jag lägger mig i sängen.

Jonas lilla hylla... självklart full med bilar ;)

och min hylla, typiskt tjejig ;) haha


Nu tror jag att jag ska se ett avsnitt av Gossip girl, såg mitt första avsnitt av det igår och det verkar väl okej. Jag menar.. jag har ju bara sett ett avsnitt, så jag vet inte än ;) Imorgon ska vi hem till Jonas farmor för första gången på väääldigt länge, hon ville ha hjälp med något, så vi ska åka dit rätt så tidigt. Och det betyder ju att jag inte kan sitta uppe så länge till om jag ska orka gå upp imorn. Så nu sätter jag på ett avsnitt, sen ska jag nog somna till tv:n :) Godnatt !! puss ♥ / J


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0