godnatt bloggen!

2008-10-14  22:34:29  Allmänt  Kommentarer (1)

Efter skolan har jag bara legat i sängen, kollat på ett avsnitt av Gossip girl, en film och inte så mycket mer. När Jonas kom hem så åt vi middag, myste lite och bara tog det lugnt :) Nu ska jag göra iordning mig inför natten. Sen ska jag kolla på America's got talent som börjar om 10 minuter. Får väl försöka somna till det eller nåt.

Imorgon jobbar vi i restaurangen, jag ska vara i köket.. efter det så ska jag upp till skolan och ha prov i Svenska B. Sen ska jag bara hem och ta det lugnt. På onsdagar efter att vi har varit i restaurangen så brukar jag vara jättetrött och tjurig, stackars Jonas säger jag bara :P Men men, han borde vara rätt så van vid dethär laget. Äääälskar honom , hehe :) ♥

Aja, nu måste jag fixa mig. Godnatt! puss ♥ / J


Kommentarer
Skrivet av: Mysan

Svar: Tack Jenna <3

DATUM: 2008-10-14 KLOCKSLAG: 23:04:08
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0