söndag

2008-10-26  23:57:24  Allmänt  Kommentarer (0)

Tjosan!

Idag har jag bara varit hemma och slappat, så jag har typ inget att skriva om. Imorgon ska jag förhoppningsvis till vårdcentralen och försöka få mitt öga att bli bra igen. Om jag inte får en tid där eller om jag får en tid rätt så sent så följer jag nog med Jonas och Simon och hämtar deras lillasyster i skolan, sen åker vi hem tror jag.

Det finns en sak som jag börjar bli riktigt trött på.. Jag har gett upp allt för att jag vill vara med en person som jag verkligen älskar, men det känns ändå som att jag inte räcker till :( Det är ingenting som jag tänker gå ut med här men den personen (svårt att lista ut vem jag pratar om?) vet vad det handlar om, hoppas jag iallafall :( Annars, vad gör jag här?

När jag säger att jag älskar dig så menar jag verkligen det,
du är allt för mig! ♥  och det vet du..

How do I get through one night without you
If I had to live without you
What kind of life would that be
I need you in my arms
Need you to hold
You're my world, my heart, my soul

Det har varit ett jävla pissväder idag, en typiskt söndag, att bara vara hemma och slappa, och jag med mitt pisshumör igen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0