...

2008-10-07  16:19:19  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

När jag åkte från skolan så bestämde jag mig för att åka hem till mamma en stund och hälsa på. Jag tog tåget som gick ca 11.45 från Årstaberg och jag skulle till Trångsund. Var framme i Trångsund 12.35! Det tog alltså 50 minuter att åka 3 stationer! Helt sjukt asså. Det var på grund av att en kontaktledning hade blivit nedriven. Aja, jag kom hem till mamma iallafall och vi pratade lite :) Fick låna en väckarklocka av dom som jag velat ha länge nu :P Den är riktigt hemsk! Men jag måste ju komma upp till skolan i tid, haah. Nu ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl, sen MÅSTE jag plugga, har ett viktigt prov imorgon! Skriver sen ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0