xD

2008-10-08  16:42:41  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag gick det helt okej när jag serverade. Fick ett bord med 7 personer, men delade det med Nadima. Vi var otroligt nervösa men allt gick bra. Förutom att jag tappade en gaffel på golvet, men det lilla bryr jag mig inte om faktiskt :P Inget prov blev det idag iallafall och fråga mig inte varför... :P

Nu är jag hos älsklingen, han låg och sov när jag kom hem och det gör han fortfarande,, sötnos :)

Antingen så ska jag joina honom eller så ser jag på ett avsnitt av Gossip Girl. Tror nästan att det lutar mer åt att se ett avsnitt först iallafall, sen får vi se om jag är trött eller inte ;)

Är hungrig också, har inte ätit mycket idag, bara lite chips i restaurangen som kockarna gjorde ;) Uppdaterar senare! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0