dagen :)

2008-09-29  21:10:30  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag mötte älsklingen på tåget. Vi åkte till Jakobsberg, där letade vi upp salongen där Jonas hade beställt en tid. Han klippte sig, det blev jättekort :O Är ju inte van vid det, men jag vänjer mig.. När han var klar så gick vi in i centrumet, vi gick in på ginatricot, jag testade en klänning och ett par jeans. Sen gick vi in på Carlings och kollade lite :) Sen sprang vi in på Två hjärtan en snabbis, kikade lite på förlovningsringar (A)

Nu sitter jag som vanligt i sängen, under mitt varma täcke, har precis kollat klart på idol. Måste gå och lägga mig tidigt ikväll, måste ju komma i tid till skolan imorn ;) Men ett avsnitt av Sex and the city hinner jag nog med xD Efter det lägger jag mig ner och kollar på tv tror jag.. godnatt! puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0