dagen som varit

2008-09-20  22:37:01  Allmänt  Kommentarer (0)

Åkte till pappa idag och oljade in altanen, lite, det var såå jävla många myggor så jag gick in efter ett tag. Jag och Nina lagade mat (blev ingen grillning idag :/ ), vi åt tillsammans med pappa och vi satt o pratade om massa roliga saker :) Sen åkte jag och pappa till trångsund, vi sprang in på ICA och handlade (fick äntligen min Geisha choklad som jag lääängtat efter), sen körde han hem mig till mamma. Där träffade jag min syster, Danne, moster, morbror och min mamma :) Vi sjöng Singstar, det var skiiitkul. Efter en timme eller så messade Jonas mig och vi bestämde ett tåg. Jag hoppade på hans tåg och nu är vi hemma :) Ska nog se ett avsnitt av Sex and the city nu, sen ska jag se White chicks med älsklingen! Den filmen är grymt rolig :) aja, godnatt i förväg då! ;) puss ♥ / J


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0