fuck!

2008-09-24  16:04:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag hade svårt för att komma upp ur sängen imorse, allt var perfekt, låg tätt intill min pojkvän, låg under ett tjockt mjukt varmt täcke, sen ringde klockan, allt blev bara under några sekunder, sämst! Jag gick upp, satte på mig mjukiskläder, sminkade mig, sen var jag klar. Mötte Therese på tåget, Fanny missade sin buss så hon hann inte med vårat tåg, stackars :P Vi mötte först Jossan vid bussen, sen började vi gå mot restaurangen, bytte om till serverings och kockkläderna och sen började vi. Allt gick bra och det kändes ganska bra faktiskt...TILLS lärarna kom, jag och Jenny skulle servera ett bord tillsammans. Två gäster bad om att få en varsin flaska Ramlösa citrus, självklart gick jag och hämtade det. PÅ EN BRICKA, som man verkligen inte ska göra.. Jag gick mot dom, snubblade över en sladd och vad fan händer??? En flaska ramlar och det dräller ner massa ramlösa på ena tjejen. Hela hennes rygg och arm blev  blöt, fan va pinsamt det var. Jag bad om ursäkt och hämtade servetter. Varje gång jag serverade henne, tog bort hennes tallrik och så, då nämnde hon nånting om det...rätt så taskigt egentligen, kände mig jättedålig. Sen när hon skulle gå så gick hon förbi mig och sa: föresten, tack för duschen.
Fan, jag som var mest nervös över denhär dagen, självklart händer det värsta mig :( Sladdens jävla fel! Allt gick helt okej tills det hände!!.. nu är jag hemma, nu ska jag se SATC..

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0