Jobbig dag!

2008-09-17  18:42:38  Allmänt  Kommentarer (0)
Imorse försov jag mig, vaknade 20 minuter innan jag skulle gå. Jag hann till tåget och kom iallafall i tid till lektionen. Idag skulle vi laga mat till lärarna... MYCKET gick åt helvete, det var som en cirkus inne i köket enligt våran lärare xD Nä, men ingenting gick bra typ.. Maten var inte färdig när lärarna kom till restaurangen, ingen visste vad man skulle göra, alla var stressade, vi gjorde för lite efterrätt, (fyra elever åt nämnligen upp gästernas sista paj) !! haha, en lärare skickade tillbaka sin lax TVÅ gånger för att den var rå, Alex slog mig med en slickepott, blev röd på armarna, han sprutade ner mig med vattenslangen, jag var skitsur men kunde inte göra någonting åt det. ÄNTLIGEN är jag hos min älskling! Vi åkte till barkarby och hämtade en kontorsstol, försökte sen montera upp den.. men så seg som jag är så gick det inge bra för mig, fattade inte hur jag skulle göra. Jag skrek, blev irriterad, gjorde illa mig och blev extremt sur helt enkelt. Nu sitter jag i sängen med den suraste minen jag inte haft på lääänge. Nu ska jag se Sex and the city och kanske äta middag?..
puss ♥ / J

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0